

جلسه ای درساعت 9:30 روز چهارشنبه ،در تاریخ 1403/12/08 به منظور ترویج و جذب خیر در خط متروهای شهر تهران ،باحضور جناب آقای علیرضا مینایی، مدیرمشارکت های متروی تهران ، با اعضای دفتر مرکزی موسسه خیریه محکم برگزارشد.
آقای محمودی قایم مقام جناب آقای دکتر دلشاد، ضمن خیرمقدم، فعالیت های موسسه خیره محکم را تشریح نمودند
همچنین آقای مینایی با سلام و تشکر، فرمودند روزانه 3 میلیون مسافر از متروی تهران گذر میکنند ، و این خطوط حمل و نقل بزرگ ، ویترینی است که ما میتوانیم طرح های مختلف تبلیغی را با انتخاب اسم و هدف گذاری مشخص، بهره برداری درست را انجام دهیم
در ادامه پس ازاینکه ایشان قبول کردند که عضو افتخاری مشاوره ی رسانه ای موسسه باشند ، در خصوص تبلیغات خطوط مترو ، پیشنهادات ومواردی را ارایه کردند که به شرح ذیل میباشد:
1 – رادیو مترو، تبلیغات 15 روز درایستگاه های شناخته شده ، به وسیله گوینده ای اختصاصی پخش میشود
2- نصب پوستر در ابعاد 50 * 70 در فضای بصری درب های ورودی و خروجی ، با درج یک پیام و یک سوال ، مانند، محکم را میشناسید؟ و اهدای جوایز به جواب های درست.
3 -گالری دیواری در ابعاد 100 *70 در راهروهای ایستگاه ، در فرم های 20 تایی، (کاتالوگ ها با طرح های انیمیشن یا کاریکاتور باشند تا جذب هر چه بیشتر بیننده صورت گیرد)
4 – اختصاص جایگاه برای میز مشاوره در ایستگاه های مترو جهت آموزش به بیماران توسط کارشناس پرستاری و ترویج آگاهی خود مراقبتی و پیام های سلامت محور و ارایه فرم عضویت برای جذب خیر
5 – مترو گردی با بیماران بهبود یافته
6- در بیستمین سالگرد موسسه محکم جشن هایی در ایستگاه های معین شده انجام شود
7 – کاشت درخت سرو در بیماستان ها، به نام موسسه خیریه محکم
در پایان جلسه در ساعت 11:00 به اتمام رسید .